12 ACİL ÇAĞRI HİZMETLERİ İL KOORDİNASYON TOPLANTISI VALİ MAHMUT ÇUHADAR BAŞKANLIĞINDA GERÇEKLEŞTİ

Acil çağrı hizmetlerinin daha etkin, verimli ve hızlı bir şekilde vatandaşlara sunulması için 112 Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Toplantısı Adıyaman Valisi Mahmut Çuhadar başkanlığında gerçekleştirildi.

12 ACİL ÇAĞRI HİZMETLERİ İL KOORDİNASYON TOPLANTISI VALİ MAHMUT ÇUHADAR BAŞKANLIĞINDA GERÇEKLEŞTİ
YEREL 24.02.2022 18:19:00 131 0

Vali Mahmut Çuhadar Başkanlığında GAMER Operasyon Salonunda düzenlenen toplantıya Belediye Başkanı Süleyman Kılınç, Vali Yardımcısı Abdülhamit Karaca, İl Emniyet Müdürü İbrahim Ergüder, İl Jandarma Komutanı Albay Bilgihan Yeşilyurt, İl Sağlık Müdürü Dr. Erdoğan Öz, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Seydi Körede, AFAD Müdürü Osman Ertuğrul Altuğ, GAMER Müdürü Enver Doğan ve diğer yetkililer katıldı.

 
Hem GAMER’in hem de Acil Çağrı Hizmetlerinin Adıyaman’da en etkin ve duyarlı bir şekilde yürütülmesinin devamlılığını sağlamak amacıyla düzenlenen toplantıda, Acil Çağrı Merkezi Müdürü Seydi Körede, kurumun çalışmaları, personel durumu, teknik konular, çağrı istatistikleri, karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerilerini içeren hususlarla ilgili Vali Mahmut Çuhadar ve kurul üyelerine kapsamlı bir sunum yaptı. 


Tüm acil çağrılar 112 numarası altında tek bir çatıda toplandığını belirten Vali Mahmut Çuhadar, “112 Acil Çağrı sistemi, artık vatandaşımızın birden fazla numarayı değil 112 üzerinden acil çağrı hizmet alabileceği bir sistem. Bu sistemin en önemli özelliği kurumların yoğun asılsız çağrı yükünü buradaki çağrı karşılayıcı personelimiz tarafından süzülerek kurumların kendileri ile ilgili olan çağrılarını atıyorlar. Böylece faaliyetleri daha hızlı ve koordineli imkânını sağlamış oluyorlar. Bu proje kapsamında 25 Haziran 2021 tarihinde ilimizde faaliyete geçen 112 Acil Çağrı Merkezimize bugüne kadar 481 bin 321 çağrı alınmış, bu çağrıların 126 bin 834 asıllı vakaya dönüşmüştür. Vakaya dönüşen çağrı oranı % 26.35’dir. vakaya dönüşmeyen asılsız çağrı oranı ise 354 bin 487’dir. Vakaya dönmeyen çağrı oranı yüzde 73.65’dir. Çağrı yönlendirici personel sayımız 79 olup, çağrı alıcı personel sayısı ise 30’ dur. Vatandaşlarımızdan talebimiz, her zaman ifade ettiğimiz gibi 112 acil çağrı numarasını gereksiz çağrılarla, bilgi alma amaçlı vb. durumlarla meşgul etmemeleridir. Acil ihtiyaç durumunda hatların yoğunluğu nedeniyle ulaşamayan vatandaşlarımızın mağduriyet yaşamalarına fırsat vermesinler. Bu anlamda herkesi sağduyulu bir şekilde gerçekten ihtiyacı varsa aramalarını bekliyoruz”dedi.

 
Kurumlar arası istişare ve değerlendirmenin yapıldığı toplantıda, İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezinin yıllık olarak yapılan çalışmaları ve 2021 yılı istatistiki verileri değerlendirildi. Toplantı kurumlar arası koordinasyonun devamının sağlanması konularının görüşülmesi ile sona erdi.


İlginizi Çekebilir

Adıyaman'da kaybolan sürü drone ile bulundu

Kahta’da iki savcıya başsavcılık görevi verildi

Birlik Camisi, hayırseverlerin desteğini bekliyor

Vali Varol, 'Halk Günü'nde vatandaşları dinliyor

2024 Yılı 2. İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı Vali Dr. Osman Varol başkanlığında gerçekleştirildi

Bingöl'de iki Akraba Arasında Barış Sağlandı

Adıyaman Valisi vatandaşları ağırladı

Vali Varol Yeşiltepe Köyü’nde inşaatı başlanan evleri inceledi

Vali Osman Varol kırsal alandaki köyleri ziyaret etti

Adıyaman Valiliği’nde konut teslim süreci toplantısı yapıldı

Adıyaman Valisi Varol ‘10 Nisan Polis Haftası’ nedeniyle bir mesaj yayımladı

Kayseri Melikgazi'de yeni vizyon projeler

Abdülhamid Han Camisi baş ustasını kaybetti

Atalay’dan Ramazan Ayı mesajı

Osmangazi'de örnek dönüşüm dev millet bahçesiyle taçlandı