Afetlerde kullanılmak üzere kesintisiz iletişim hizmeti

Afetlerde kullanılmak üzere kesintisiz iletişim hizmeti

Afetlerde kullanılmak üzere kesintisiz iletişim hizmeti
GÜNDEM 3.04.2023 11:06:14 125 0

Kahramanmaraş depreminde saha ekiplerinin iletişimi 'Acil Durum Ekipleri İletişim Uygulaması' ile sağlandı. AloTech, kesintisiz iletişim hizmeti için STK'lara çağrı yaptı.

İSTANBUL (İGFA) - Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech’in afetlerde görev alan saha ekipleri için geliştirdiği “Acil Durum Ekipleri İletişim Uygulaması”, Kahramanmaraş merkezli depremlerde aralarında İstanbul AFAD ve Ahbap Derneği’nin de yer aldığı yardım kurumları ve STK’lar tarafından kullanıldı.

Ücretsiz olarak sunulan uygulamayı kullanan saha ekipleri, hatların kesildiği depremin ilk günlerinde bile telefon görüşmelerini kesintisiz olarak yapabildi.

AloTech CEO’su Cenk Soyak, yardım kurumları ve STK’lara çağrı yaparak, “Afetlerde görev alan tüm saha ekipleri bu uygulamamızdan yararlanabilir. Yeni bir afet olmasını beklemeden, şimdiden AloTech’e başvuran ilgili yardım kurumları ve STK’lara yardımcı olmaya hazırız” dedi.


Haber Kaynak : igf

İlginizi Çekebilir

Bakan Kurum Malatya'dan seslendi... Afetzedelerin yüzü gülene kadar buradayım!

Bakan Tekin İstanbul'da okul yöneticileriyle buluştu

Dışişleri'nden UEFA'ya Demiral tepkisi

İş insanın Serdar Özyurt'tan Jandarma Genel Komutanı Arif Çetin'e ziyaret

'Sarsılmaz' yüksek ateş gücünü 'kuleye' çıkardı

Antrikot ve döşden burger yaptı, ailelerin vazgeçilmez durağı oldu - Videolu Haber

Pençe Kilit'te 9 terörist etkisiz!

Gurbetçilerden destek vergisi iddiasına İletişim'den açıklama

7 ton 250 kilogram gıda ürünü imha edildi

Altı ayda 105 milyona yakın yolcu

İçişleri: Provokatörlere göz açtırılmayacak

Stratejik Planlama Toplantısında muhtarların görüşleri alındı

Türkiye’nin Gizemli Obruğu Yeşilgöz, ziyaretçilerin uğrak noktası olacak

Şehitkamil Belediyesi’nden güvensiz gıdaya sıfır tolerans

Lise tercihi yapacak öğrenci ve velilere önemli öneriler