Afetlerde kullanılmak üzere kesintisiz iletişim hizmeti

Afetlerde kullanılmak üzere kesintisiz iletişim hizmeti

Afetlerde kullanılmak üzere kesintisiz iletişim hizmeti
GÜNDEM 3.04.2023 11:06:14 148 0

Kahramanmaraş depreminde saha ekiplerinin iletişimi 'Acil Durum Ekipleri İletişim Uygulaması' ile sağlandı. AloTech, kesintisiz iletişim hizmeti için STK'lara çağrı yaptı.

İSTANBUL (İGFA) - Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech’in afetlerde görev alan saha ekipleri için geliştirdiği “Acil Durum Ekipleri İletişim Uygulaması”, Kahramanmaraş merkezli depremlerde aralarında İstanbul AFAD ve Ahbap Derneği’nin de yer aldığı yardım kurumları ve STK’lar tarafından kullanıldı.

Ücretsiz olarak sunulan uygulamayı kullanan saha ekipleri, hatların kesildiği depremin ilk günlerinde bile telefon görüşmelerini kesintisiz olarak yapabildi.

AloTech CEO’su Cenk Soyak, yardım kurumları ve STK’lara çağrı yaparak, “Afetlerde görev alan tüm saha ekipleri bu uygulamamızdan yararlanabilir. Yeni bir afet olmasını beklemeden, şimdiden AloTech’e başvuran ilgili yardım kurumları ve STK’lara yardımcı olmaya hazırız” dedi.


İlginizi Çekebilir

Sıcak hava balonları rekora uçtu!

Bakan Yerlikaya'dan ağır yaralı polis memuruna hastane ziyareti

İstanbul'un kurtuluşunun 101. yılı kutlandı

Yuvamız İstanbul 'Kısa Mola'lar açıyor

Posta gönderilerinin sayısı yüzde 7 arttı... Haberleşmede ilk 5 il belli oldu

Savunma Sanayii'den MANGO CAR'a yakın mercek

Çılgın Sayısal ekstra 10 milyon TL kazandırdı!

TEKNOFEST 2024'te Selçuklu rüzgârı

Bakan Yerlikaya 'yaya geçitleri'ne dikkati çekti... 2,9 milyon araç denetlendi

LÖSEV'den Büyük Anıtkabir buluşması

Çayırova, OGM Ormanspor’u mağlup etti

Yurtta bugün Pazar havası nasıl?

Hakkari’de “Filistinli Çocuklar İçin Çiz” Etkinliği Düzenlendi

Adıyaman'a Tarihi Kentler Birliğinden destek ziyareti

Adıyaman’da Türk Ocakları Bölge İstişare Toplantısı Düzenlendi