AKEDAŞ, Müşteri Memnuniyetini Yüzde 93’e Çıkardı

Kahramanmaraş ve Adıyaman illerinde hizmet veren AKEDAŞ, müşteri memnuniyetini yüzde 93 seviyelerine çıkararak önemli bir başarıya imza attı.

AKEDAŞ, Müşteri Memnuniyetini Yüzde 93’e Çıkardı
GÜNDEM 17.01.2025 14:17:00 91 0

Şirket, her iki ilde gerçekleştirilen ankete 14 bin 378 kişinin katılım sağladığını bildirdi. AKEDAŞ, müşteri taleplerine hızlı yanıt verme, etkili şikayet yönetimi ve gelişmiş çağrı merkezi teknolojileri sayesinde bu başarıyı elde etti. 2024 yılına kıyasla dikkat çeken bir artış gösteren memnuniyet oranı, bir yılda 1 milyondan fazla çağrıyı karşıladı. Bu çağrıların 686 bini, müşteri temsilcisine bağlanmadan sesli yanıt sistemi ile çözüme kavuşturuldu. Günlük ortalama 3.500 çağrı alarak, tüketicilere 73 saniye gibi kısa bir sürede hizmet sundu.

AKEDAŞ, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarında arıza bildirimi ve takibi, yeni bağlantı işlemleri, abonelik işlemleri ve fatura sorgulama gibi önemli hizmetlere öncelik verdi. Sesli yanıt sistemi, “Elektrik Kesintisi Bilgilendirmesi” hizmeti ile 650 bin 147 kez kullanılırken, 36 bin 65 tüketici de operatöre bağlanmadan fatura sorgulama işlemini gerçekleştirdi.

AKEDAŞ yetkilileri, bu başarının, müşteri odaklı yaklaşım ve gelişmiş çağrı merkezi altyapısının birleşimi ile elde edildiğini vurguladı.


İlginizi Çekebilir

Görür'den Korkutan Açıklama

Yıllık 6 milyar TL tasarruf ettirecek yol hizmete girdi

Bakan Kurum İstanbullulara seslendi: Talep sizden yarısı bizden

Yarıyıl tatili otobüs bileti satışlarını yüzde 40 artırdı

Tüyap, Kahramanmaraş’ta öğrenciler için kütüphane kurdu

Başkan İmamoğlu: Bu bana değil diye düşünülmesin... Adaleti mumla arıyoruz!

Tutuklanan Başkan görevden uzaklaştırıldı!

Türk Tekstil Makineleri sektöründe hedef büyük

Türkiye ve dünyada lisanslı depoculuk konuşuldu

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Hukuk işleyecek!

İstanbul Büyükşehir'in kariyer fuarları iş fırsatı sağladı

En çok gittiğimiz tatil bölgesi neresi? İşte Türkiye’nin 2024 tatil raporu

Milletlerarası 5 antlaşma Resmi Gazete'de

AKEDAŞ, Müşteri Memnuniyetini Yüzde 93’e Çıkardı

Korkuteli-Elmalı 25 dakikaya inecek