AKEDAŞ, Müşteri Memnuniyetini Yüzde 93’e Çıkardı

Kahramanmaraş ve Adıyaman illerinde hizmet veren AKEDAŞ, müşteri memnuniyetini yüzde 93 seviyelerine çıkararak önemli bir başarıya imza attı.

AKEDAŞ, Müşteri Memnuniyetini Yüzde 93’e Çıkardı
GÜNDEM 17.01.2025 14:17:00 270 0

Şirket, her iki ilde gerçekleştirilen ankete 14 bin 378 kişinin katılım sağladığını bildirdi. AKEDAŞ, müşteri taleplerine hızlı yanıt verme, etkili şikayet yönetimi ve gelişmiş çağrı merkezi teknolojileri sayesinde bu başarıyı elde etti. 2024 yılına kıyasla dikkat çeken bir artış gösteren memnuniyet oranı, bir yılda 1 milyondan fazla çağrıyı karşıladı. Bu çağrıların 686 bini, müşteri temsilcisine bağlanmadan sesli yanıt sistemi ile çözüme kavuşturuldu. Günlük ortalama 3.500 çağrı alarak, tüketicilere 73 saniye gibi kısa bir sürede hizmet sundu.

AKEDAŞ, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarında arıza bildirimi ve takibi, yeni bağlantı işlemleri, abonelik işlemleri ve fatura sorgulama gibi önemli hizmetlere öncelik verdi. Sesli yanıt sistemi, “Elektrik Kesintisi Bilgilendirmesi” hizmeti ile 650 bin 147 kez kullanılırken, 36 bin 65 tüketici de operatöre bağlanmadan fatura sorgulama işlemini gerçekleştirdi.

AKEDAŞ yetkilileri, bu başarının, müşteri odaklı yaklaşım ve gelişmiş çağrı merkezi altyapısının birleşimi ile elde edildiğini vurguladı.

İlginizi Çekebilir

Adıyaman’da İşaret Diliyle Hutbe Çevirisi Yapıldı

Türkiye, bayrağı Fas'ta devraldı! 20. Dünya Su Kongresi 2027’de İstanbul’da

Adıyaman Eğriçay Köprüsü İçin Müjde: 15 Gün İçinde Tamamlanıyor

Bir magandalığın daha gereği yapıldı! Gaziantep’te okula giden çocuğa çarpan sürücü yakalandı!

Vakıflar Kanunu'nda kapsamlı değişiklik!

“Kuru fasulye krizi” iddialarına yalanlama

İletişim Başkanlığı Bursa Bölge Müdürü Gölbaşı'dan uluslararası öğrencilere 'Kamu Diplomasisi ve Medya' dersi

Futbolda bahis operasyonu derinleşiyor! İstanbul ve 16 ilde 35 gözaltı!

Jandarma'dan yasa dışı bahis ve dolandırıcılık operasyonu! 123 milyar TL'lik işlem hacmi tespit edildi

Altıncı gemimiz hizmette... Türkiye'nin enerji filosu güçleniyor

EPDK'dan dijital hamle... Tüm sayaçlar akıllıya geçiyor!

Gümrük işlemlerinde uçak motorları dönemi

Aralık ayı yaşlı ve engelli aylıkları hesaplara yatırılıyor

Çiftçiye 1,1 milyar TL'lik destek ödemesi başladı

Keşan TSO ve Trakya heyetinden Ankara’da yoğun ziyaret trafiği