AKEDAŞ müşteri memnuniyetini yüzde 93’e çıkardı

Kahramanmaraş ve Adıyaman'daki tüketicilerine hizmet veren AKEDAŞ, müşteri memnuniyetini yüzde 93’lere çıkardı.

AKEDAŞ müşteri memnuniyetini yüzde 93’e çıkardı
GÜNDEM 20.01.2025 17:21:00 265 0

AKEDAŞ adına Kahramanmaraş ve Adıyaman’da, 14 bin 378 kişiyle anket çalışması yapıldı. Buna göre, AKEDAŞ müşteri memnuniyetini yüzde 93 seviyelerine çıkarmayı başardı. Bu başarı, müşteri şikayetlerini etkin bir şekilde ele alarak hızlı ve etkili çözümler üretme, yine müşteri taleplerine hızlı ve etkili yanıt verme politikaları ve gelişmiş çağrı merkezi teknolojileri sayesinde elde edildi.

Kahramanmaraş ve Adıyaman'daki tüketicilerine hizmet veren AKEDAŞ, müşteri memnuniyetini yüzde 93’lere çıkardı. AKEDAŞ adına Kahramanmaraş ve Adıyaman’da yapılan anket çalışmasında soruları 14 bin 378 kişi yanıtladı ve katılımcıların yüzde 93’ü memnuniyetlerini dile getirdi. 2024’te bir önceki yıla göre çağrı artışı yaşanırken, 1 milyonu aşkın çağrı müşteri temsilcileri tarafından yanıtlandı. 686 bin 212 çağrı müşteri temsilcisine bağlanmadan ve beklemeden sesli yanıt sisteminde sonuçlandı.

Günlük yanıtlanan ortalama çağrı sayısı 3500 olarak gerçekleşirken, tüketicilerin belirtilen hizmetler için çağrı merkezini aradığında müşteri temsilcisine bağlanmak için bekleme süresi ortalama iki saniye, hizmet süresi ise ortalama 73 saniye olarak kayıtlara geçti.

Bu çağrıları arıza bildirimi ve takibi, yeni bağlantı ve abonelik işlemleri, şikâyet ve geri bildirimler, genel bilgilendirme konularındaki çağrılar ile fatura işlemleri, ödeme işlemleri ve abonelik işlemleri oluşturdu.

Sesli yanıt sisteminde, 650 bin 147 tüketici “Elektrik Kesintisi Bilgilendirmesi“ konusunda hizmet alırken, 36 bin 65 tüketici robot sistemde “Fatura Sorgulama” işlemi gerçekleştirerek operatöre bağlanmadan işlemlerini tamamladı.

İlginizi Çekebilir

Adıyaman’da İşaret Diliyle Hutbe Çevirisi Yapıldı

Türkiye, bayrağı Fas'ta devraldı! 20. Dünya Su Kongresi 2027’de İstanbul’da

Adıyaman Eğriçay Köprüsü İçin Müjde: 15 Gün İçinde Tamamlanıyor

Bir magandalığın daha gereği yapıldı! Gaziantep’te okula giden çocuğa çarpan sürücü yakalandı!

Vakıflar Kanunu'nda kapsamlı değişiklik!

“Kuru fasulye krizi” iddialarına yalanlama

İletişim Başkanlığı Bursa Bölge Müdürü Gölbaşı'dan uluslararası öğrencilere 'Kamu Diplomasisi ve Medya' dersi

Futbolda bahis operasyonu derinleşiyor! İstanbul ve 16 ilde 35 gözaltı!

Jandarma'dan yasa dışı bahis ve dolandırıcılık operasyonu! 123 milyar TL'lik işlem hacmi tespit edildi

Altıncı gemimiz hizmette... Türkiye'nin enerji filosu güçleniyor

EPDK'dan dijital hamle... Tüm sayaçlar akıllıya geçiyor!

Gümrük işlemlerinde uçak motorları dönemi

Aralık ayı yaşlı ve engelli aylıkları hesaplara yatırılıyor

Çiftçiye 1,1 milyar TL'lik destek ödemesi başladı

Keşan TSO ve Trakya heyetinden Ankara’da yoğun ziyaret trafiği