TEKNOLOJİ

TEKNOLOJİ Haberleri

Dijital kanallar reytinge doymuyor

Dijital kanallar reytinge doymuyor

Dijital kanallar reytinge doymuyor
TEKNOLOJİ 11.07.2022 16:12:00 56 0

Dijital mecraların kullanımının artmasıyla birlikte giderek büyüyen dijital pazarlama sektöründe pandeminin izleri tamamen silindi. 2022 yılının ilk yarısında dijital pazarlama sektöründeki önemli gelişmelere ilişkin bilgiler aktaran Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, “ 2022 yılının ilk 6 ayından edindiğimiz izlenime göre bu yıl da sektörün 2-2,5 kat büyüyeceği öngörülüyor. 2022 yılının ilk yarısında reklam verenlerin ağırlıklı olarak Tiktok ve İnstagram Reels gibi kanallara ilginin arttığını gözlemliyoruz” dedi.

İSTANBUL (İGFA) - Son 2 yılda züccaciyeden eğitime gayrimenkul sağlık sektörüne kadar binlerce markanın tanıştığı dijital pazarlama sektörü, yakaladığı ivmeyi sürdürmeye devam ediyor. 

2022 yılı başlangıcı itibariyle dijital reklam harcamaların büyük bir yükselişe geçtiğini belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, sektörle ilgili önemli değerlendirmelerde bulundu. Yılın ilk yarısından yola çıkarak sektörün 2-2,5 kat büyüyeceğini öngören Kaplan, “ Yılın başlangıcı itibariyle markalar, influencer marketing çalışmalarını hız kazandırdı. Hem takipçi kitlesinden hem de dijital reklam yöntemlerinden faydalanan markalar özellikle video içerikleriyle ön plana çıktı. 6 ayda İnstagram Reels ve Tiktok kanalları kullanılarak hedef kitle ulaşmak amaçlandı.

Özellikle hedef kitlesi 12-22 yaş grubu olan markalar Tiktok’un geliştirilmiş reklam panellerinden faydalanıyorlar. Diğer mecralara göre Tiktok’un markalara en önemli faydası dönüşümlerin ölçülebilir olması. Dönüşüm optimizasyonu ile reklamların takip edilebilir bir teknolojiye sahip. Bu da birçok marka için önemli bir avantaj sağlıyor. Youtube reklamcılığında ise özellikle atlanamayan reklamların akıllı TV’lerde yayınlanmasıyla, atlanamayan reklamların geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 38 arttığını gözlemliyoruz” dedi.


Haber Kaynak : igf
Anahtar Kelimeler: Dijital kanallar reytinge doymuyor

İlginizi Çekebilir

Yapay zekâ talebi artıracak... Yeni meslek grupları oluşacak

Türksat 6A’da geri sayım başladı

Telegram'dan siber suçlar yüzde 53 arttı!

Konteynerle geliştirme yapan işletmelerin yüzde 85'i siber saldırıya uğradı!

Yapay zekâda 'üretken' ilgi!

Wi-Fi ağlarda güvende kalmanın yolları

'Teknolojinin Lider 100leri' yetiştiriliyor

‘Tiktok Beyni' odaklanma ve dikkat süresini kısaltıyor olabilir

Deneyap Uygulama Sınavı'nda 354 öğrenci ter döktü

Classic Mercedes festivali Gaziantep’te coşkuyla kutlandı

Futbolseverleri bekleyen teknolojik tehlikeye dikkat!

Yapay zekâ araçları para ve bilgi çalmak için kullanılıyor

KEP kullanımı siber mağduriyetleri önlüyor

Türk Telekom'dan 81 ilde WİFİ hizmeti

Çocuklarınızı internette yalnız bırakmayın! Onları nasıl koruyabilirsiniz?