TEKNOLOJİ

TEKNOLOJİ Haberleri

Dijital kanallar reytinge doymuyor

Dijital kanallar reytinge doymuyor

Dijital kanallar reytinge doymuyor
TEKNOLOJİ 11.07.2022 16:12:00 66 0

Dijital mecraların kullanımının artmasıyla birlikte giderek büyüyen dijital pazarlama sektöründe pandeminin izleri tamamen silindi. 2022 yılının ilk yarısında dijital pazarlama sektöründeki önemli gelişmelere ilişkin bilgiler aktaran Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, “ 2022 yılının ilk 6 ayından edindiğimiz izlenime göre bu yıl da sektörün 2-2,5 kat büyüyeceği öngörülüyor. 2022 yılının ilk yarısında reklam verenlerin ağırlıklı olarak Tiktok ve İnstagram Reels gibi kanallara ilginin arttığını gözlemliyoruz” dedi.

İSTANBUL (İGFA) - Son 2 yılda züccaciyeden eğitime gayrimenkul sağlık sektörüne kadar binlerce markanın tanıştığı dijital pazarlama sektörü, yakaladığı ivmeyi sürdürmeye devam ediyor. 

2022 yılı başlangıcı itibariyle dijital reklam harcamaların büyük bir yükselişe geçtiğini belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, sektörle ilgili önemli değerlendirmelerde bulundu. Yılın ilk yarısından yola çıkarak sektörün 2-2,5 kat büyüyeceğini öngören Kaplan, “ Yılın başlangıcı itibariyle markalar, influencer marketing çalışmalarını hız kazandırdı. Hem takipçi kitlesinden hem de dijital reklam yöntemlerinden faydalanan markalar özellikle video içerikleriyle ön plana çıktı. 6 ayda İnstagram Reels ve Tiktok kanalları kullanılarak hedef kitle ulaşmak amaçlandı.

Özellikle hedef kitlesi 12-22 yaş grubu olan markalar Tiktok’un geliştirilmiş reklam panellerinden faydalanıyorlar. Diğer mecralara göre Tiktok’un markalara en önemli faydası dönüşümlerin ölçülebilir olması. Dönüşüm optimizasyonu ile reklamların takip edilebilir bir teknolojiye sahip. Bu da birçok marka için önemli bir avantaj sağlıyor. Youtube reklamcılığında ise özellikle atlanamayan reklamların akıllı TV’lerde yayınlanmasıyla, atlanamayan reklamların geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 38 arttığını gözlemliyoruz” dedi.


Anahtar Kelimeler: Dijital kanallar reytinge doymuyor

İlginizi Çekebilir

SANKO OKULLARI’NDAN TEKNOFEST’TE GURURLANDIRAN BİRİNCİLİK

Ankara'da Gerçekleşen Enerji Stratejileri Konferansı'nda 2035 Hedefleri

TÜBİTAK destekli proje: Ege Üniversitesi’nde yerli alerji kiti

Milli teknolojinin geleceği TEKNOFEST'te şekilleniyor

TEKNOFEST’te Mango Car’a Yoğun İlgi: Çevreci ve Yenilikçi Teknolojilerle Öne Çıktı

Savunmanın yeni vurucu gücü: Kuzgun... Testi başarıyla geçti

SARSILMAZ’ın Uzaktan Komutalı Silah Sistemleri TEKNOFEST'te

Türk Telekom’dan hediye yağmuru 

Mobil Evler Beton Lobisine Karşı Alternatif: Tiny Houselar Afetlerde Güven Veriyor

DACEL Elektrik ve Elektronik Ankara’da Yeni Ürünlerini Tanıttı

Buybase Dijital Ekosistem ile Türkiye Yüzyılı’na Hazırlanıyor

Oyunun kalbi Gaming İstanbul'da attı

Dijital paranın avantajları ve güvenlik riskleri neler?

Okullarda yapay zekâ devrimi

Video reklamcılığı 'dijital pazarlama'da liderliği ele geçirdi