DİJİTAL MEDYA UZMANI VE DİJİTAL MEDYA EĞİTMENİ RAMAZAN KAYMAZ KONUŞTU

Ankara/UHA - Sosyal medyanın dijitalleşme ile birlikte ön plana çıktığını, bu nedenle firmaların bu alana yöneldiklerini ifade eden Sosyal Medya Uzmanı Ramazan Kaymaz, 2022’nin dijital pazarlama trendlerini değerlendirdi.

DİJİTAL MEDYA UZMANI VE DİJİTAL MEDYA EĞİTMENİ RAMAZAN KAYMAZ KONUŞTU
TEKNOLOJİ 17.04.2022 12:43:00 318 0

Sektörde önemli çalışmaları bulunan Ramazan Kaymaz, 2022’de bazı dijital pazarlama stratejilerinin ön plana çıktığını belirtti. Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Kaymaz, “Dijitalleşme, firmaların internet dünyasında etkili olmasını zorunlu kılmakta. Bu nedenle dijital pazarlama stratejileri önemli bir konumda yer alıyor. Doğru ve sağlıklı stratejiler geliştirildiğinde potansiyel müşterinin gerçek müşteriye dönüştürülmesi mümkün. Bu bağlamda dijital pazarlama trendlerinin yakından takip edilmesi ve çalışmaların bu trendlere uygun bir şekilde yapılması gerekiyor.” ifadelerinde bulundu.

“Sosyal Medya Üzerinden Alışveriş Arttı”

Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Ramazan Kaymaz, “Sosyal medya üzerinden alışverişin arttığını görüyoruz. Artık doğrudan e-ticaret sitelerinden değil, sosyal medya platformları üzerinden alışverişler yapılıyor. Bu nedenle bu tür platformlarda ürün / hizmet yorumlarında bir artış meydana gelmiş durumda, biz de bu ticaretten para kazanmak isteyen, mağazasını dijitale taşımak isteyenlere ve sosyal medyada bu işi devam ettirmek isteyenlere hem e ticaret sitesi kurulumu hem de gerek sosyal medya reklamları gerek google reklamlarıyla bu işletmeyi büyütmelerine yardımcı olacak çalışmalarımızı sürdürmekteyiz .” sözleriyle son zamanlarda sosyal medyanın alışveriş için de kullanıldığının altını çizdi.

“Pazarlama Alanında Influencer’lar Dikkat Çekiyor”

Pazarlama alanında influencer’ların önemli bir konumda bulunduğunu belirten Ramazan Kaymaz, konuyla ilgili değerlendirmelerini şu sözlerle sürdürdü: “Son zamanlarda influencar’lar, pazarlama alanında dikkat çekmiş durumda. Takipçilerine ilgili marka ürün/hizmetini tanıtan ve bunu doğal bir yolla yapan influencar’lar, markanın değer kazanmasına destek oluyor. Bu nedenle son zamanlarda özellikle pek çok marka, pazarlama stratejisine influencer’ları da dahil ediyor.”

“Firmalara Özel Pazarlama Stratejileri Yapılıyor”

2022’nin pazarlama trendleri arasında, firmalara özel pazarlama stratejilerinin önemli bir konumda bulunduğunu belirten Ramazan Kaymaz, değerlendirmelerini şu sözlerle noktaladı: “Firmaların hedefleri ve beklentileri, hizmet anlayışları birbirinden farklılık gösteriyor. Bu nedenle dijital pazarlama alanında, firmalara özel stratejiler geliştiriliyor. Böylelikle firmanın hizmet anlayışı ve hedeflerine yönelik çalışmalar yapılıyor. Markaya değer katma, markanın sosyal medya platformlarında ön plana çıkması, marka itibar çalışmaları; dijital pazarlama stratejileri arasında bulunuyor. Özellikle büyük şirketler, müşteriyi özel hissettiren stratejiler geliştirerek sektörde ön planda yer almaya çalışıyor. Bu hususların her biri, markaların değer kazanmasını ve gerçek müşterilere ulaşılmasını olanaklı hale getiriyor.”dedi.

İlginizi Çekebilir

AKEDAŞ Destekli Genç Mucitler, Roma’da Dünya 3.’sü Oldu

MKE’nin TOLGA'sı yabancı heyetlere yapılan canlı testlerde yüzde 100 başarı sağladı

"İlk Öğretmenim Ailem" uygulamasına yeni içerikler eklendi

81 ilde kaçak ve sahte alkol operasyonu: 179 şüpheliye adli işlem

Vasiyetlerde e-devlet'te! Organ bağışı e-Nabız ve e-Devlet üzerinden yapılabilecek

Milli Eğitim'den 10 ilde dijital dönüşüm

Türkiye, Avrupa'ya göre en fazla görüşme yapan ülke oldu

“İlk Öğretmenim Ailem” mobil uygulaması zenginleşiyor

5G ile dijital hayat hızlanacak... 5G hizmeti 1 Nisan 2026'da

Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan TEKNOFEST daveti

TEKNOFEST İstanbul'da Ankara Keçiören standına yoğun ilgi

Dijital dönüşüm hız kazandı! İnternet sitesi sahipliği yüzde 56,5'e yükseldi

Oyun satışları yaz mevsimini revaçta kapadı

Google servislerinde Türkiye ve Avrupa’yı etkileyen kesinti!

Mobil internet hızımız 10 kat artacak... 5G ihalesine geri sayım