Gaziulaş'a gelen şikayetler yüzde 52 azaldı

Gaziulaş'a gelen şikayetler yüzde 52 azaldı

Gaziulaş
GÜNDEM 6.06.2023 15:07:00 131 0

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Gaziantep Ulaşım ve Bilişim Hizmetleri (Gaziulaş), yenilenen hizmet altyapısı ve çalışma politikasıyla geçmiş yıllara göre gelen şikayetlerde yarı yarıya azalma yaşadı.

GAZİANTEP (İGFA) - Sürdürülebilir politikaları ve teknolojiye yaptığı yatırımlarla toplu ulaşımda Gazi şehirlilere hizmet vermeyi sürdüren Gaziulaş, bini aşan personel sayısı ile çalışmalarını sürdürüyor.

Yapılan son yatırımlarla şikayet oranlarında bir sene içerisinde yüzde 52 azalma görüldü.

2022 yılında yeniden yapılandırdığı Müşteri İlişkileri Yönetimi alt yapısıyla son bir yılda 100 bin üzerinde vatandaşa hizmet verdi. Hizmet verilen vatandaşların yüzde 95’inde telefon görüşmesi sırasında anında sorun çözüme kavuşturuldu.

Gaziulaş, Gazi şehirlilerin toplu taşımada sorunlarını çözmek ve taleplerini almak için 7 gün 24 saat ulaşılabilir olarak faaliyetlerini sürdürüyor.    


Haber Kaynak : igf

İlginizi Çekebilir

Adıyaman'da DSİ Yatırımlarını Değerlendirme Toplantısı Gerçekleşti

ASKİ, Sincan Yenikent'te su baskınları için harekete geçti

Gazeteci-Yazar Özkan Karaca’dan Basın Mensuplarına Açık Davet

Şehirlerarası otobüslerde 2024’ün en yoğun rota Bursa–İstanbul

Muşlu öğrencilerin özel projesine MSB daveti

Öğrencilere dijital eğitim desteği

Başörtüsü sürgünü iddialarına İletişim'den açıklama

İstanbul Bakırköy'de iklim değişikliğiyle mücadelede önemli adım

ASELSAN'dan sualtına 210 milyon Euro'luk sözleşme

Mutfak sanatlarındaki ustalıklar yarışacak

Pençe Kilit, Barış Pınarı ve Münbiç'te 9 terörist etkisiz!

Üretici market fiyat farklılıklarında beyaz lahana ve mandalina lider!

Malatya'dan üniversite öğrencilerine müjde!

Milletlerarası okullarda Eylül'de 'Türkçe' dersi başlıyor

570 milyon araç otoyollardan geçti