Gaziulaş'a gelen şikayetler yüzde 52 azaldı

Gaziulaş'a gelen şikayetler yüzde 52 azaldı

Gaziulaş
GÜNDEM 6.06.2023 15:07:00 92 0

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Gaziantep Ulaşım ve Bilişim Hizmetleri (Gaziulaş), yenilenen hizmet altyapısı ve çalışma politikasıyla geçmiş yıllara göre gelen şikayetlerde yarı yarıya azalma yaşadı.

GAZİANTEP (İGFA) - Sürdürülebilir politikaları ve teknolojiye yaptığı yatırımlarla toplu ulaşımda Gazi şehirlilere hizmet vermeyi sürdüren Gaziulaş, bini aşan personel sayısı ile çalışmalarını sürdürüyor.

Yapılan son yatırımlarla şikayet oranlarında bir sene içerisinde yüzde 52 azalma görüldü.

2022 yılında yeniden yapılandırdığı Müşteri İlişkileri Yönetimi alt yapısıyla son bir yılda 100 bin üzerinde vatandaşa hizmet verdi. Hizmet verilen vatandaşların yüzde 95’inde telefon görüşmesi sırasında anında sorun çözüme kavuşturuldu.

Gaziulaş, Gazi şehirlilerin toplu taşımada sorunlarını çözmek ve taleplerini almak için 7 gün 24 saat ulaşılabilir olarak faaliyetlerini sürdürüyor.    


Haber Kaynak : igf

İlginizi Çekebilir

Bakan Kurum Malatya'dan seslendi... Afetzedelerin yüzü gülene kadar buradayım!

Bakan Tekin İstanbul'da okul yöneticileriyle buluştu

Dışişleri'nden UEFA'ya Demiral tepkisi

İş insanın Serdar Özyurt'tan Jandarma Genel Komutanı Arif Çetin'e ziyaret

'Sarsılmaz' yüksek ateş gücünü 'kuleye' çıkardı

Antrikot ve döşden burger yaptı, ailelerin vazgeçilmez durağı oldu - Videolu Haber

Pençe Kilit'te 9 terörist etkisiz!

Gurbetçilerden destek vergisi iddiasına İletişim'den açıklama

7 ton 250 kilogram gıda ürünü imha edildi

Altı ayda 105 milyona yakın yolcu

İçişleri: Provokatörlere göz açtırılmayacak

Stratejik Planlama Toplantısında muhtarların görüşleri alındı

Türkiye’nin Gizemli Obruğu Yeşilgöz, ziyaretçilerin uğrak noktası olacak

Şehitkamil Belediyesi’nden güvensiz gıdaya sıfır tolerans

Lise tercihi yapacak öğrenci ve velilere önemli öneriler