Gaziulaş'a gelen şikayetler yüzde 52 azaldı

Gaziulaş'a gelen şikayetler yüzde 52 azaldı

Gaziulaş
GÜNDEM 6.06.2023 15:07:00 111 0

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Gaziantep Ulaşım ve Bilişim Hizmetleri (Gaziulaş), yenilenen hizmet altyapısı ve çalışma politikasıyla geçmiş yıllara göre gelen şikayetlerde yarı yarıya azalma yaşadı.

GAZİANTEP (İGFA) - Sürdürülebilir politikaları ve teknolojiye yaptığı yatırımlarla toplu ulaşımda Gazi şehirlilere hizmet vermeyi sürdüren Gaziulaş, bini aşan personel sayısı ile çalışmalarını sürdürüyor.

Yapılan son yatırımlarla şikayet oranlarında bir sene içerisinde yüzde 52 azalma görüldü.

2022 yılında yeniden yapılandırdığı Müşteri İlişkileri Yönetimi alt yapısıyla son bir yılda 100 bin üzerinde vatandaşa hizmet verdi. Hizmet verilen vatandaşların yüzde 95’inde telefon görüşmesi sırasında anında sorun çözüme kavuşturuldu.

Gaziulaş, Gazi şehirlilerin toplu taşımada sorunlarını çözmek ve taleplerini almak için 7 gün 24 saat ulaşılabilir olarak faaliyetlerini sürdürüyor.    


İlginizi Çekebilir

İşte okuma hızını yüzde 35 artıran yazı karakterleri

Kahramanmaraş sanayi esnafına 1,5 milyon TL'lik destek

Sıcak hava balonları rekora uçtu!

Bakan Yerlikaya'dan ağır yaralı polis memuruna hastane ziyareti

İstanbul'un kurtuluşunun 101. yılı kutlandı

Yuvamız İstanbul 'Kısa Mola'lar açıyor

Posta gönderilerinin sayısı yüzde 7 arttı... Haberleşmede ilk 5 il belli oldu

Savunma Sanayii'den MANGO CAR'a yakın mercek

Çılgın Sayısal ekstra 10 milyon TL kazandırdı!

TEKNOFEST 2024'te Selçuklu rüzgârı

Bakan Yerlikaya 'yaya geçitleri'ne dikkati çekti... 2,9 milyon araç denetlendi

LÖSEV'den Büyük Anıtkabir buluşması

Çayırova, OGM Ormanspor’u mağlup etti

Yurtta bugün Pazar havası nasıl?

Hakkari’de “Filistinli Çocuklar İçin Çiz” Etkinliği Düzenlendi