Kahvecilikte yerli ve milli marka dünyaya açılıyor

Kahvecilikte yerli ve milli marka dünyaya açılıyor

Kahvecilikte yerli ve milli marka dünyaya açılıyor
EKONOMİ 13.04.2023 09:31:00 102 0

Türkiye’de üçüncü nesil kahvecilik akımının öncülerinden olan ve iyi kavrulmuş kahveleri ile ön plana çıkan Arabica Coffee House, başta Türki Cumhuriyetler olmak üzere yurtdışına açılarak yüzde yüz yerli ve milli markamızı dünyaya tanıtmayı hedefliyor.

İSTANBUL (İGFA) - Şu an Türkiye’de 6 bölgede faaliyette olan ve Ankara, İstanbul, Konya, Eskişehir ve Antalya başta olmak üzere 40’a yakın şehirde şubesi olan Arabica Coffee House, 2023 yılında minimum 50 yeni şube açmayı planlıyor.

Türkiye’de büyümeyi, 2023 yılının son çeyreği ve devam eden yıllarda İstanbul ve Ege Bölgesi’nde yoğunlaştıracak olan marka, yurtdışında  master franchise şeklinde iş ortaklarıyla ya da kendisi yatırım yaparak şubeleşmesini hızlandıracak.

ÖNCELİKLİ HEDEFİMİZ TÜRKİ CUMHURİYETLER

Şuan Türkiye’de yüzün üzerinde şubeyle misafirlerini ağırlamaya devem eden Arabica Coffee House’un CEO’su Av. Sertaç Yalçın, markanın yurt dışı planlarıyla ilgili, "Arabica Coffee House olarak yurt dışında şu an sadece 2019’da açtığımız Ukrayna’ da ki Jitomir şubemizle varız. Yurt dışı büyümemizi yeni başlattık sayılır, başlattığımız gibi pandemi başladı zaten. Doğal olarak ilerlememiz biraz yavaşladı ama şimdi toparladık ve büyüme yolunda devam ediyoruz. Şu an Irak’ta şubeleşmemiz başladı ve ilk şubemiz açılmak üzere. Aslında öncelikli adreslerimiz Türki Cumhuriyetler, Rusya, Ukrayna ve Balkanlar, daha sonra da Avrupa’da Doğu Avrupa’yı hedefliyoruz" diye konuştu.


Haber Kaynak : igf

İlginizi Çekebilir

Akaryakıtta ÖTV düzenlemesi pompaya zamlı yansıdı!

Kamuda 1830 engelli vatandaş istihdam edilecek

Yeni GAP Eylem Planı istihdam sağlayacak

Malatya'da 60 Milyon TL'lik proje

Kırtasiye firmasına Rekabet'ten 7,4 milyon TL idari ceza

Kruvaziyerde 2025 yılı da 2024 gibi parlak olacak

IPARD 3'te 105 projeye 527,1 milyon TL

Başkan Torunoğlu, Adıyaman’ın Sorunlarını Dile Getirdi

Hizmet ihracatında 2022'nin gözde girişimi ulaştırma ve depolama oldu

Ekonomik güven arttı!

2024'ün enerjide kazananı 'Güneş' oldu

Elektrik piyasası lisans başvuru bedellerini belirledi

Kış turizminde son dakikacılar yüksek olacak

Eczacıbaşı sürdürülebilirlik raporunu yayımladı

SOGEP’ten Çukurca’ya 3.5 Milyon TL’lik Su Sporları Desteği