L’Oréal Ülke Kurumsal Dijital Pazarlama Direktörü Çolakoğlu oldu

L’Oréal Ülke Kurumsal Dijital Pazarlama Direktörü Çolakoğlu oldu

L’Oréal Ülke Kurumsal Dijital Pazarlama Direktörü Çolakoğlu oldu
GÜNDEM 17.06.2023 10:49:16 79 0

Tekno-güzellik şirketi L'Oréal Türkiye’de üst düzey atama gerçekleşti. Murat Çolakoğlu, Ülke Kurumsal Dijital Pazarlama Direktörü olarak görev yapmaya başladı.

İSTANBUL (İGFA) - Bankacılık, tüketici sağlığı ve perakende sektörlerindeki başarılı dijital kariyerinin ardından 2016 yılında Tüketici Ürünleri Divizyonu, Türkiye Kıdemli Dijital Proje Müdürü rolüyle L'Oréal Türkiye’ye katılan Murat Çolakoğlu, sırasıyla 2019’da Tüketici Ürünleri Divizyonu Dijital Müdürü, 2021’de ise Tüketici Ürünleri Divizyonu Dijital Direktörü görevlerine terfi etti.

Çolakoğlu, kayda değer bir dijital dönüşüm için yetenekli insan kaynağı ve çalışma şekli geliştirme alanında bölüm ve ülke adına kritik sorumluluklar üstlendi. Güçlü ve tüketici merkezli bakış açısına ilham veren dijital bir fonksiyon inşa etti. Ekipleriyle birlikte, dijital transformasyon anlamında divizyonun ve L'Oréal Türkiye’nin Grup’ta ve ülkede tanınmasını sağlayan birçok iyi uygulamaya, pazarlarda ilklere ve ödüllü projelere imza attı. 


İlginizi Çekebilir

Gayrettepe-İstanbul Havalimanı metro hattı günlük yolcu rekorunu kırdı

Uluslararası Kadın Dayanışma Derneği'nden kadın cinayetlerine sert tepki

İşte okuma hızını yüzde 35 artıran yazı karakterleri

Kahramanmaraş sanayi esnafına 1,5 milyon TL'lik destek

Sıcak hava balonları rekora uçtu!

Bakan Yerlikaya'dan ağır yaralı polis memuruna hastane ziyareti

İstanbul'un kurtuluşunun 101. yılı kutlandı

Yuvamız İstanbul 'Kısa Mola'lar açıyor

Posta gönderilerinin sayısı yüzde 7 arttı... Haberleşmede ilk 5 il belli oldu

Savunma Sanayii'den MANGO CAR'a yakın mercek

TEKNOFEST 2024'te Selçuklu rüzgârı

Bakan Yerlikaya 'yaya geçitleri'ne dikkati çekti... 2,9 milyon araç denetlendi

LÖSEV'den Büyük Anıtkabir buluşması

Çayırova, OGM Ormanspor’u mağlup etti

Yurtta bugün Pazar havası nasıl?