BELEDİYELER

BELEDİYELER Haberleri

Malatya 100 bin çağrıya cevap verdi

Malatya 100 bin çağrıya cevap verdi

Malatya 100 bin çağrıya cevap verdi
BELEDİYELER 22.08.2022 20:17:00 55 0

Malatya Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi, yılın ilk 7 ayında 100bin çağrıya cevap vererek, vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetleri anında değerlendirip işleme aldı. İşleme alınan talep, öneri ve şikâyetlerBüyükşehir Belediyesi'nin ilgili birimlerince anlık olarak değerlendirilip çözüme kavuşturuldu.

MALATYA (İGFA) - Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi, Büyükşehir’in yerel yönetim hizmetlerini etkin ve kaliteli bir şekilde Malatyalılara ulaştırması için anlık sorunların çözümü ve aksaklıkların giderilmesi noktasında, 7 gün 24 saat ulaşılabilen çözüm merkezi olarak vatandaşlara büyük kolaylık sağlamaya devam ediyor.

Malatya’nın irtibat Merkezi’nde, 2022 yılının ilk 7 ayında 100 bin çağrı cevaplanırken, vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetler titizlikle incelenerek sonuçlandırıldı. Büyükşehir Belediyesi’nin sorumluluk alanındaki her konuda hassasiyetle hizmet veren 444 51 44 – 377 10 00 – 188 ve 153 Çağrı Merkezi numaraları ile ulaşım, fen işleri, park bahçeler, zabıta denetimlerinden çevre ve veterinerlik hizmetlerine kadar pek çok konuda vatandaşa anlık çözüm sunuyor.

Büyükşehir Belediyesi, ürettiği proje ve yaptığı hizmetlerle vatandaşa konforlu bir kent hayatı sunarken, diğer taraftan da iletişim ve erişilebilirliğin önemli olduğu günümüzde 444 51 44 – 377 10 00 – 188 ve 153 Çağrı Merkezi ile 7/24 vatandaşın yanında yer alıyor.


Haber Kaynak : igf
Anahtar Kelimeler: Malatya çağrıya cevap verdi

İlginizi Çekebilir

Başkan Tutdere Çocuk Başkan’ın park talimatını yerine getirdi

Gaziantep Büyükşehir 2024'te ödüle doydu

DİSKİ, 650 nüfuslu 2 mezranın su sorununu çözdü

Atık ayrıştırma faaliyeti Diyarbakır geneline yayılacak

Malatyalı mangalacılar ödüllerine kavuştu

Estel Kent Meydanı” projesi Midyat'ta değer katacak

İstanbul Bakırköy'de sıfır atık seferberliği

Başkan Tutdere, Engelli Vatandaşın Akülü Araç Talebini Karşıladı

ASKİ’den Sincan Yenikent'teki su baskınlarına neşter

5 Ocak Kurtuluş ve Özgürlük Parkı'nda temel atılıyor

Başkan Tutdere’den hızlı çözüm: Kanalizasyon sorunu 1 günde giderildi

Adıyaman Belediyesi 153 çağrı merkezi: günlük 750, aylık 22 bin çağrı

Adıyaman belediyesinden dilencilere operasyon düzenlendi

Adıyaman Belediyesi personeline afet yönetimi eğitimi

Başkan Tutdere hafta sonunda esnafı ziyaret etti