Opel'in yeni logosu görücüye çıktı

Opel'in yeni logosu görücüye çıktı

Opel
EKONOMİ 26.06.2023 15:39:00 102 0

Opel, yeni “Şimşek” logosunu tanıttı. Yeni logo, kademeli olarak tüm Opel modellerine uygulanacak.

İSTANBUL (İGFA) - Opel’in Compass (Pusula) tasarım anlayışının temel unsuru olan yeni logo, ilk olarak IAA Münih Mobilite Otomotiv ve Yan Sanayi Fuarı 2023’te sergilenecek.

Opel CEO’su Florian Huettl; “Yeni Şimşek logomuz artık hiç olmadığı kadar markamızla özdeşleşiyor. Sadece yeniliğin ve ulaşımın geniş kitlelerle buluşmasına olan bağlılığımızı sembolize etmekle kalmıyor, aynı zamanda 2028 yılına kadar Avrupa’da tamamen elektrikli bir marka olma taahhüdümüzü de yansıtıyor. Bu yıl ürün yelpazemizde 15 adet elektrikli modelimiz yer alacak. Gururla Opel gerçek anlamda elektrikleniyor diyebiliriz” dedi.


Anahtar Kelimeler: ' logosu görücüye çıktı

İlginizi Çekebilir

Avrupa'da tatil hayal mi olacak?

Keşan TSO, TOBB Sanayi Kapasite Raporu Bilgilendirme Toplantısı’na katıldı

Dış ticaret açığı yüzde 31,5 azaldı

Kuru meyve ihracatçıları Hindistan seferine çıkıyor

IC Enterra Yenilenebilir Enerji’nin yılın ilk yarısında net geliri 1,8 milyar TL’ye ulaştı

Lezita ikinci konsept mağazasını Ankara’da açtı.

TOBB'dan Türkiye'nin İnovasyon Atılımına Övgü: Küresel Arenada Gücümüze Güç Katıyoruz

Borç yapılandırmada 26 Eylül detayı: Kimler faydalanacak?

Türk ve Japon müteahhitlerden güç birliği

ÇAYKUR, 1.7 Milyar Liralık Çay Ödemelerini Üreticilerin Hesaplarına Aktardı

VakıfBank’tan 500 milyon dolarlık yeni sürdürülebilir eurobond ihracı

OVP ile tarımdaki verimlilik artırılacak

Trafik Sigortasında ‘bedeni hasarlar’ için yeni düzenleme

ADASO’da Yeşil ve Dijital Dönüşüm: Sanayiye Rekabet Gücünü Artıracak Destekler

MİB’den Maktek Avrasya Fuarı’na tam destek