Türk restoranından Orta Doğu hedefinde güçlü bir adım

Türk restoranından Orta Doğu hedefinde güçlü bir adım

Türk restoranından Orta Doğu hedefinde güçlü bir adım
EKONOMİ 30.09.2022 18:07:00 161 0

Yurt dışında en çok şubesi bulunan Türk restoran zinciri Bursa Kebap Evi, Avrupa ile başlayan global marka yolculuğuna Orta Doğu’daki gücünü artırarak devam ediyor.

İSTANBUL (İGFA) - Türkiye’de 91, yurt dışında ise 12 şubesiyle hizmet veren marka, Orta Doğu’da büyüme hedefine yönelik güçlü bir adım attı.

Suudi Arabistan’ın AVM ve perakende sektöründe lider şirketi “Abdullah Al Othaim Investment Company ile master franshise anlaşması imzalayan Bursa Kebap Evi, Suudi Arabistan’da 1 yılda 10 şube, 3 yıl içinde ise 30 şube ile toplamda 9 milyon dolarlık yatırım yaparak büyüme hedefinde.

2010 yılında franchise’ı oldukları marka olan Bursa Kebap Evi’ni üç şubeyle devir alan Cem Helvacı ve Caner Helvacı kardeşler, markayı her geçen yıl daha da büyütmeyi sürdürüyor.

Ürün, hizmet ve servis kalitesini standartlaştırarak tüm şubelerinde üstün hizmet anlayışıyla misafirlerini ağırlayan Bursa Kebap Evi, önümüzdeki 5 yılda yurt içinde 180, yurt dışında ise 75 olmak üzere toplamda 255şubeyle hizmet vermeye hazırlanarak, Bursa’nın yerel lezzeti Türk iskenderini tüm dünyayla tanıştırmayı hedefliyor.

Bursa Kebap Evi Yönetim Kurulu Başkanı Cem Helvacı, yurt içinde elde ettikleri başarıyı yurt dışına da taşıyabileceğimize inanarak çıktığımız globalleşme yolculuğumuza ilk olarak Almanya ile adım attıklarını belirterek, "Ardından İngiltere, Kanada, Dubai, Abu Dhabi, İran ve Irak başta olmak üzere birçok ülkenin güçlü yatırımcılarıyla gerçekleştirdiğimiz master francaise anlaşmalarıyla yurt dışında ciddi bir büyüme elde ettik. Son olarak Suudi Arabistan’ın güçlü yatırımcışirket ile imzaladığımız master franchise anlaşmasıyla 1 yıl içinde 10, 3 yıl için 30 şubeaçma hedefindeyiz. Suudi Arabistan için de ülkenin en güçlü yatırımcısı ile master franchise anlaşması yaptık. Bu yıl sonuna kadar şube sayımızı yurt içinde 100, yurt dışında ise 20’e çıkararak, markamızın ve geleneksel lezzetlerimizin yurt dışında büyümesi konusunda yatırımlarımıza devam edeceğiz.” diye konuştu.


Haber Kaynak : igf
Anahtar Kelimeler: restoranından hedefinde güçlü

İlginizi Çekebilir

KOOP-DES'te ikinci çağrı dönemi... Son başvuru 31 Temmuz

Akaryakıt istasyonlarının tüketimine dijital takip

İhracatçı fabrika kapatmamak için kârsız çalışıyor

Asansör sektörü Mayıs 2025'teki buluşmayı bekliyor

Kadın kooperatiflerine tek bir platform üzerinden erişim imkanı

TOBB Emeklileri Derneği, TOBBES Genel Kurulu'na katıldı

Lüks tüketim pazarı ikilemle karşı karşıya

IPARD-III başvurularında son tarih 16 Ağustos!

Türkiye İMSAD Aylık Sektör Raporu açıklandı

GCA, TİM ihracat şampiyonları listesinde 2’ncilik ödülüne layık görüldü

Kayıt dışı ile mücadeleye devam

Nükleer zirvede 325 yeni görüşme yapıldı

Borçlanma faiz oranları düşüşte!

Yenilenmiş 2. el teknoloji sektörü büyümesini sürdürüyor

36 şehrin ihracatı arttı!